Πρόσκληση αποσπάσεων μονίμων εκπαιδευτικών σε Σ.Δ.Ε. και πρόσκληση υποβολής αίτησης συμμετοχής για την πλήρωση θέσεων Διευθυντών και Υποδιευθυντών σε Σ.Δ.Ε.

Από το  Υ.ΠΑΙ.Θ

 Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης

Τμήμα Β΄ Προσωπικού Και Υποστήριξης Δια Βίου Μάθησης

Α. καλούνται  οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τουλάχιστον διετή εκπαιδευτική υπηρεσία από το διορισμό τους σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τους όρους του ν.4763/2020 (Α΄254), της αριθμ. Κ1/84836/13-07-2021 υπουργικής απόφασης (Β΄3394) και της παρούσας, να υποβάλουν αίτηση προκειμένου να αποσπαστούν κατά το σχολικό έτος 2022-2023 στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και τα εκτός έδρας τμήματα αυτών

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να κάνουν είσοδο με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και να συμπληρώσουν και υποβάλουν αποκλειστικά ηλεκτρονικά την αίτηση υποψηφιότητας στον ιστότοπο: http://directors.it.minedu.gov.gr εντός αποκλειστικής προθεσμίας, η οποία άρχεται από 28-04-2022, ημέρα Πέμπτη και λήγει την 09-05-2022, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 μμ.

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών θα λάβουν τον αριθμό πρωτοκόλλου στην εκτύπωση της αίτησής τους από τον ιστότοπο. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία μόνο αίτηση για μία περιφέρεια και μέχρι τρία (3) Σ.Δ.Ε. ή εκτός έδρας Τμήματα της ίδιας Περιφέρειας, με σειρά προτίμησης.

Η αίτηση του ενδιαφερόμενου επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/86 (Α΄75) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει αποκλεισμό του υποψηφίου από τη διαδικασία επιλογής της παρούσας, πέραν των προβλεπόμενων πειθαρχικών και ποινικών κυρώσεων. Οι υποψήφιοι πρέπει ταυτόχρονα να κοινοποιήσουν μόνο την αίτησή τους (χωρίς τα συνημμένα δικαιολογητικά) στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκουν οργανικά, προς ενημέρωσή της.

Δείτε περισσότερα στην πρόσκληση

20/04/2022

Β. καλούνται οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τους όρους του ν. 4763/2020 (Α΄ 254), της αρ. πρωτ. 71705/Κ1/16.06.2021 (Β΄ 2605) υπουργικής απόφασης και της παρούσας, να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία για την πλήρωση, με επιλογή από 01.09.2022 και με τριετή θητεία θέσεων Διευθυντών και θέσεων Υποδιευθυντών  σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση υποψηφιότητας στον ιστότοπο: http://directors.it.minedu.gov.gr εντός αποκλειστικής προθεσμίας, η οποία άρχεται από την 10-05-2022, ημέρα Τρίτη και λήγει στις 20-05-2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 13.00 μμ.
Η αίτηση του ενδιαφερόμενου επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει αποκλεισμό του υποψηφίου από τη διαδικασία επιλογής της παρούσας, πέραν των προβλεπόμενων πειθαρχικών και ποινικών κυρώσεων.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία (1) μόνο αίτηση, είτε για τη θέση του Διευθυντή είτε για τη θέση του Υποδιευθυντή Σ.Δ.Ε., επιλέγοντας με σειρά προτεραιότητας, μέχρι και όλα τα Σ.Δ.Ε. της ίδιας περιφέρειας.
Οι ενδιαφερόμενοι με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου θα κάνουν είσοδο και θα συμπληρώσουν την ηλεκτρονική αίτηση στον ιστότοπο (http://directors.it.minedu.gov.gr)
Εκτός από την ηλεκτρονική αίτηση θα αναρτήσουν στον ίδιο ιστότοπο (http://directors.it.minedu.gov.gr) μόνο τα δικαιολογητικά που μοριοδοτούνται καθώς και συνοπτικό Βιογραφικό Σημείωμα (όχι παραπάνω από 500 λέξεις), στο οποίο θα περιγράψουν τυχόν πρόσθετα προσόντα και το οποίο θα ληφθεί υπόψη στο στάδιο της συνέντευξης του υποψηφίου.
Οι ενδιαφερόμενοι μετά την οριστική υποβολή της αίτησης, των δικαιολογητικών και του Βιογραφικού Σημειώματος θα λάβουν τον αριθμό πρωτοκόλλου στην εκτύπωση της αίτησής τους από τον ιστότοπο.

Δείτε περισσότερα στην πρόσκληση

Εκτύπωση Email

Μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) σχολικού έτους 2021-2022.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού

Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) σε περιοχές μετάθεσης, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ του σχολικού έτους 2021-2022.

Οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης και οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε ΣΔΕΥ ή ΚΕΔΑΣΥ αναλαμβάνουν υπηρεσία

στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή στο οικείο ΚΕΔΑΣΥ αντίστοιχα με τη λήξη του διδακτικού έτους της βαθμίδας στην οποία ανήκουν.


Οι μετατιθέμενοι από ΚΕΔΑΣΥ σε περιοχή μετάθεσης, ΣΔΕΥ ή ΚΕΔΑΣΥ αναλαμβάνουν υπηρεσία  με τη λήξη λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ.


Εδώ η υπουργική απόφαση μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ

Εδώ ο πίνακας μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Εκτύπωση Email

Δημοσιοποίηση θέσεων κινητικότητας Α ́ κύκλου 2022 - Υποβολή αιτήσεων

Κατόπιν αξιολόγησης από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας των αιτημάτων που υποβλήθηκαν, σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκαν στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr τα αιτήματα των φορέων για κάλυψη κενών θέσεων με μετάταξη και αναγκών με απόσπαση στο πλαίσιο του Α ́ Κύκλου 2022 του ΕΣΚ.

Αναλυτικά στοιχεία θέσεων είναι αναρτημένα και σε αρχείο excel στο site www.apografi.gov.gr  /Κινητικότητα/Κύκλοι Κινητικότητας.


Κατόπιν των ανωτέρω, κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος, που έχει δικαίωμα συμμετοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.
4440/2016, δύναται να υποβάλει αίτηση για μετάταξη σε κενή οργανική θέση ή/και την απόσπασή του για προσωρινή κάλυψη
αναγκών έως και την 17η Απριλίου 2022.


Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του Μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο
https://hr.apografi.gov.gr.

Στη συνέχεια οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οφείλουν να λάβουν γνώση του Ν.4440/2016 όπως ισχύει, καθώς και των πιο πρόσφατων εγκυκλίων του Υπουργείου Εσωτερικών, οι οποίες βρίσκονται στην ηλεκτρονική σελίδα www.apografi.gov.gr επιλέγοντας στη συνέχεια Κινητικότητα  Θεσμικό πλαίσιο

Εφιστούμε την προσοχή στα ακόλουθα:

1. Εντός δέκα ημερών από την ημερομηνία έναρξης υποβολής των αιτήσεων οι υπάλληλοι που διαθέτουν τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την προς κάλυψη θέση, υποβάλλουν, ηλεκτρονικά, αίτηση στην υπηρεσία υποδοχής. Οι αιτήσεις προτίμησης μπορούν να υποβάλλονται για δέκα (10) συνολικά θέσεις έως και τριών (3) φορέων κατ` ανώτατο όριο. Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (75Α’) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και πειθαρχικές κυρώσεις.

2. Οι μετατάξεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις διοικητικών υπαλλήλων, κατ’ εφαρμογή του ν. 4440/2016 (224Α’), δύναται να διενεργούνται και σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι συναινούν ως προς αυτό σύμφωνα με το αρ.101 του Νόμου 4790/2021 (ΦΕΚ 48Α’).(Π.χ. εκπαιδευτικός απόφοιτος Τ.Ε.Ι. (όχι Α.Ε.Ι.) στην εκπαίδευση μπορεί να ανήκει σε κλάδο κατηγορίας ΠΕ αλλά στη διοίκηση θα καταταγεί σε κλάδο κατηγορίας ΤΕ). Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει, αμέσως μετά την υποβολή της, να αποστείλουν την οριστικοποιημένη αίτησή τους σε μορφή PDF στη Διεύθυνση όπου ανήκουν οργανικά.

Η επικοινωνία των εκπαιδευτικών για την πορεία της αίτησής τους θα γίνεται αποκλειστικά μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης όπου ανήκουν οργανικά, οι οποίες εφόσον χρειάζονται ενημέρωση ή επιπλέον διευκρινίσεις, θα επικοινωνούν με την Κεντρική Υπηρεσία.

Ενημερωτικά, αναρτάται το σχετικό αρχείο που αφορά στις διοικητικές θέσεις για μετάταξη της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς

Εκτύπωση Email

Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2022-23.

 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
καλεί

τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να αποσπαστούν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας, οργανικές μονάδες της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας), στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις ανεξάρτητες ή αποκεντρωμένες υπηρεσίες και σε εποπτευόμενα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου και να προσφέρουν υπηρεσία κατά το σχολικό έτος 2022-2023, να υποβάλουν αίτηση από 05-04-2022 μέχρι 15-04-2022 και ώρα 15:00.

Οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν την αίτηση απόσπασης ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘ (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/).

Πριν την πρώτη υποβολή αίτησης απόσπασης, θα πρέπει να εγγραφούν στο ΟΠΣΥΔ, ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του. Οδηγίες για την εγγραφή και για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης απόσπασης περιγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης στην ίδια διεύθυνση.


Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από το Βιογραφικό τους Σημείωμα και τα δικαιολογητικά, τα οποία οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μεταφορτώνουν/«ανεβάζουν» (upload) στην αίτησή τους σε ένα (1) αρχείο zip ή pdf μέχρι 10 ΜΒ, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο, πριν την οριστική καταχώριση της αίτησης απόσπασης.
Σε περίπτωση που υπάρχει υπέρβαση του ανωτέρω ορίου λόγω πληθώρας δικαιολογητικών, δύναται να γίνει αποστολή συμπληρωματικών δικαιολογητικών με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου θα αναφέρεται το ονοματεπώνυμό τους και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης που αφορά, στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της οργανικής θέσης των εκπαιδευτικών, οι οποίες θα προωθήσουν τα εν λόγω δικαιολογητικά στους αντίστοιχους φορείς/υπηρεσίες.
Τα ανωτέρω πρέπει να αναφέρονται στις παρατηρήσεις της ηλεκτρονικής αίτησης.

Επισημαίνεται ότι:  Η αίτηση απόσπασης υποβάλλεται για έναν μόνο φορέα ή υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

 

Δείτε περισσότερα στο συνημμένο αρχείο.

Εκτύπωση Email

Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2022-2023.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των αποσπάσεων για το διδακτικό έτος 2022-2023

κ α λ ε ί


τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν, να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για το διδακτικό έτος 2022-2023, για τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
β) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
γ) σε δομές Ε.Α.Ε.
δ) σε Μουσικά Σχολεία και
ε) σε Καλλιτεχνικά Σχολεία


Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται: από 05-04-2022 μέχρι 15-04-2022 και ώρα 15:00.

Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν την αίτηση απόσπασης ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) του Υ.ΠΑΙ.Θ. (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/).
Πριν την πρώτη υποβολή αίτησης απόσπασης, θα πρέπει να εγγραφούν στο ΟΠΣΥΔ, ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του.
Οδηγίες για την εγγραφή και για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης απόσπασης περιγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης στη ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση.

Δείτε περισσότερα στο συνημμένο αρχείο.

Εκτύπωση Email

Αναζήτηση